Klachten

We horen graag uw opmerkingen en verbeterpunten, als organisatie kunnen we hiervan leren. Hiervoor kunt u altijd terecht bij de pedagogisch medewerkers, de administratie en de directeur. Mocht u er persoonlijk niet uitkomen, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij de directeur. Hieronder vindt u ons intern klachtreglement. 

Intern Klachtreglement

Als u vindt dat wij uw klacht niet naar behoren oplossen, dan kunt u uw klacht indienen bij onderstaande onafhankelijke klachtencommissie:

De Geschillencommissie Kinderopvang
www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/kinderopvang


Reglement van de Geschillencommissie

Het laatste nieuws

De Halloween week is al heel spannend begonnen. Herken jij de pedagogisch medewerkers nog wel? Bedankt Meinardi voor de pompoenen. Er waren meer mensen op het leuke idee gekomen om pompoenen bij jullie uit te hollen. Maar de medewerkers van Meinardi waren zo lief om ons de pompoenen gratis mee te geven om ze op de bso uit te hollen.
 
    Lees het hele bericht
Volgende week is het herfstvakantie en dus weer tijd voor vakantieopvang bij de BSO. Het thema tijdens de vakantie is Happy Halloween! Griezelig schminken, griezelkoekjes, bloedsoep met spinnen, mummies en nog veel meer. Griezelen dus! Wij hebben er zin in! Veel griezelplezier!
 
    Lees het hele bericht
Wij, de kinderen op de bso de Pandabeer, bakken koekjes en poffertjes op de nationale bakdag.
 
    Lees het hele bericht

Een greep uit onze foto's

Wilt u nog meer foto's zien? Klik hier