Klachten

We horen graag uw opmerkingen en verbeterpunten, als organisatie kunnen we hiervan leren. Hiervoor kunt u altijd terecht bij de pedagogisch medewerkers, de administratie en de directeur. Mocht u er persoonlijk niet uitkomen, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij de directeur. Hieronder vindt u ons intern klachtreglement. 

Intern Klachtreglement

Als u vindt dat wij uw klacht niet naar behoren oplossen, dan kunt u uw klacht indienen bij onderstaande onafhankelijke klachtencommissie:

De Geschillencommissie Kinderopvang
www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/kinderopvang


Reglement van de Geschillencommissie

Het laatste nieuws

Laarzen aan en gaan! 🎉 💦
 
    Lees het hele bericht
Op ontdekking tijdens de beleefroute en roetsjen van de tokkelbaan.
 
    Lees het hele bericht
Donderdag mochten we mee een nieuwe parasol kopen voor de BSO. Wat was er veel te zien in het Tuincentrum.
 
    Lees het hele bericht

Een greep uit onze foto's

Wilt u nog meer foto's zien? Klik hier